torsdag 23 juni 2011

Shoppat...

Fastän jag egentligen inte har så mycket för mig just nu så blir ändå dagarna uppbokade och sen undrar jag vad jag egentligen uträttat. Jag har i varje fall konstaterat att jag shoppat för pengar jag istället borde spara, men man kan ju inte låta bli att fynda när allt är på rea! Förutom fynden nedan så hittade jag även blåprickiga muffinsformar, spritspåsar och avlånga bakformar i ett fint randigt mönster - jag anar att det blir mera bakning framöver! Idag håller jag faktiskt på att göra midsommartårtor till imorgon, en jordgubbs- och gräddtårta med lemon curd och en princesstårta med hallon och chokladfyllning, sååå gott!

Ett cupcakeställ från Clas Ohlson
Ett par Reebookskor för tvåhundra på Stadium
Min absoluta favvohood från Stadium för halva priset
En liten söt necessär från H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar