måndag 31 oktober 2011

Karriär

Idag kan vara den första dagen på min framtida karriär... jag har nämligen fått en två månaders anställning som faktiskt involverar ämnet jag pluggat - miljö! Det blir en jättebra erfarenhet som ger relevanta referenser för framtida bruk. Det känns jätteroligt, ska dessutom på en annan intervju nästa vecka, så vi får se vad det ger. Känns i varje fall som att det lossnar lite, ska blir spännande att jobba "på riktigt". Vet däremot inte riktigt hur jag ska hinna med allt med bygge och flytt om en månad när jag dessutom ska jobba heltid...! 

Sen hoppas jag bara att jag blir frisk från min förkylning som jag haft i fyra veckor nu... det är helt täppt så jag går på nässpray och sover dåligt, inte så optimalt när man vill impa på jobbet... 

5 kommentarer:

  1. Men kuuuuul, GRATTIS!!:) Hoppas du ska trivas. Men du, gå inte på nässprejen, det funkar bättre om du har den i näsan ;p haha. Låg, I know, det är en arbetsskada jag drog på mig från förra jobbet..... KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ååh! Grattis! Vad är det för spännande jobb? Såg att du skickade mailet till jämtkraft, bra gjort, det hade jag helt glömt bort! Hoppas allt är bra!

    SvaraRadera
  3. Men hallå va kul!! :) Vart håller du till ? När ska vi ses? Saknar ju er!!

    Middag hos oss nästa helg? Behöver ni flytthjälp?

    Kram :) :)

    SvaraRadera
  4. Hej! Hur går det på nya jobbet?? Kram

    SvaraRadera
  5. Tack, tack! Det går bara bra på jobbet så här halvvägs!

    Angelica, du borde söka hjälp för den där arbetsskadan.. ;) Hoppas vi ses snart!

    Ida, hur är det?! Jepp, kom på att det kunde ju se snyggt ut, och det var tur för nu sitter jag mitt emot Iren på jobbet (är på Grön Trafik)!

    Vi ses ju ikväll Sophie!

    Kramar på er!

    SvaraRadera