tisdag 14 februari 2012

I valet och kvalet

Det händer en del på torpet och jag som jobbar hela dagarna hinner knappt med! Nu gäller det dessutom att välja rätt kulörer i en snygg färgskala, tänk om det inte passar ihop till slut...! Jag tror ändå att jag har en ganska bra idé om hur det ska se ut, det blir behagliga grå, blå, beiga och vita toner. Det jag däremot har funderat mycket på är badrummet men häromdagen var vi och kollade på klinkers till hallen (som för övrigt ligger på plats nu!!) och då passade vi även på att kolla in badrumskakel. Till min stora förvåning hittade vi en snygg kombination av grått klinkers, matt vitt kakel och havsblå mosaik på en gång, helt utan beslutsångest! 

Fina färgskalor (på det nylagda golvet på övervåningen!)

Blir sjukt "ljust och fräscht" med vitt kakel och vit fog i köket!


2 kommentarer:

  1. Hej hej hallå :) vad himla fint det blir i torpet, ni är så jäkla duktiga som fixar allt nästan helt själva! you make me proud girl :) vasaloppet i dagarna läste jag, har jag drömt eller skulle Johan åka? han måste ju i så fall ha blivit väldigt besviken på blåbärssoppan som har ett matproffs på hemmaplan ;) kram

    SvaraRadera
  2. Hallå!
    Tack så mycket :) lägger upp lite mer att titta på strax! Jepp, Johan drömde nog också mest om att åka Vasan, men vi vaknade lagom till målgång och åt långfrukost i nya köket istället (blev ingen blåbärssoppa, men däremot en semla till fikat)!
    Jag följer dina eskapader titt som tätt, vad mycket fint ni får se! Det är inte utan att man blir lite sugen själv! Ta hand om er där ute i stora världen så hörs vi snart igen!
    Många kramar

    SvaraRadera