söndag 4 december 2011

Andra advent

Igår firade vi andra advent med glöggmys och idag har vi unnat oss vår första sovmorgon på torpet, förra helgen var fullspäckad i och med flytten och jag tror att vi var uppe till kl 2 på natten varenda dag förra veckan... Det blev i varje fall en söndagspromenad i blåsten ner till sjön, sedan kom snön och vi fortsatte sätta tak på övervåningen. Nu är helgen slut och jag flyttar över till syrran ett tag eftersom det blir ensamt hemma!

Sista bilden innan snön!
(Alla andra fina bilder blir bara felroterade när jag
laddar upp på den här dumma bloggen...)



1 kommentar:

  1. Fina du, inte behöver jag nåt julkort, det räcker med ett sms för mig :) "Redojemt" hjälpte mig med alla företagsgrejer, håller till i samma byggnad som bowlinghallen. Dom har en hemsida där alla kontaktppgifter står. Verkligen duktiga och prisvärda! Stor KRAM i julstöket

    SvaraRadera