lördag 3 december 2011

Julshopping...

Den enda jag köpt julklappar till än så länge är...mig själv! Verkar som att vår familj avvecklat julklappsutdelningen för i år, vilket i och för sig är rätt skönt, men det betyder att jag måste fixa mina egna julklappar. Så jag tog en runda på Bokus och gjorde några fynd! 

Hello Cupcake!
Leila Lindholm
What can I say, jag är en cupcakejunkie som samlar kokböcker...


Supertanten: för dig som redan är en och för dig som vill bli: sylt, småkakor, syjuntor och civilkurage.
Elin Ek
Måste erkänna att jag verkar ligga i riskzonen för att utvecklas till en riktigt tant enligt denna bok, så jag måste nog läsa på om ämnet - utrotningshotade kakor, virkade grytlappar, billig husmanskost och bärplockning.


The Sookie Stackhouse Companion: A Complete Guide to the True Blood Mystery Series 
Charlaine Harris
Bara måste ha denna efter att ha sett alla säsonger och läst alla böcker, lite nördigt, men vem kan motstå när boken förutom en ny historia, karta m.m. även innehåller recept från Bon Temps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar