måndag 14 mars 2011

Pysslat inbjudningskort!

Åhh, det var så länge sedan jag scrappade, men nu har jag fått mitt lystmäte när jag hjälpt till att pyssla ihop inbjudningar till Challes 1-årskalas! Vi gjorde klart dom sista idag och dom blev så himla fina, här är några smakprov!


Idag har jag varit riktigt effektiv, har fixat disken, tvätten, dammsugit samt gjort apelsinmuffins på förmiddagen. På lunchen var vi och köpte väggskivor till köket, sedan kollade vi in föregående golv och en köksfläkt lite närmare. Dagen avslutades med en härlig promenad i solskenet på isen! Imorgon har jag fått i hedersuppdrag att hänga med den lille herren på bilderna, sedan blir det nog lite relax på kvällen! Resten av veckan består dessvärre bara av jobb, suck... 


1 kommentar:

  1. Tack fina du! För allt.

    Du, du måste ju lägga ut några av korten från frysbox sessionen ;)

    SvaraRadera