måndag 4 april 2011

Beach 2011 update nr. 7


Status efter 7 månader

Vikt: Oförändrat (totalt: -4,5  kg)
BMI:  24,04 (vid start: 25,34)
Uppskattat kroppsfett: 26,63% (vid start: 26,88 %)

Plan för mars:
3 konditionspass på gymmet á 2 h (blandning av löpband, cykel och crosstrainer) plus lite styrkeövningar för bålen, samt 1 pass i veckan med antingen bodypump, core, simning eller afro.
Genomförande:
Den här månaden har bara blivit blaha, de första två veckorna kändes det som att jag skulle bli förkyld när som helst. Provade ta det lite lugnare, funkade inte, så de andra två veckorna var jag förkyld med ont i halsen och sedan snuva... Så jag är sur för det har inte hänt nånting, men idag har jag äntligen varit och tränat igen.
Kost:
Det har dessutom blivit en del god mat på sistone eftersom gästerna avlöst varandra hos oss. Sen har jag märkt att det är lättare att ta en godbit när man inte precis varit på gymmet och blivit påmind om vad som krävs för att bli av med den... 
 
Plan för april:
Planen är densamma som mars.
Kommentar: 
Nu ligger jag efter lite så jag hoppas att jag får vara frisk nu och kunna ta tag i träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar