onsdag 4 maj 2011

Beach 2011 update nr.8


Status efter 8 månader

Vikt: Oförändrat (totalt: -4,5  kg)
BMI:  24,04 (vid start: 25,34)
Uppskattat kroppsfett: 26,63% (vid start: 26,88 %)

Plan för april:
3 konditionspass på gymmet á 2 h (blandning av löpband, cykel och crosstrainer) plus lite styrkeövningar för bålen, samt 1 pass i veckan med bodypump.
Genomförande:
Det blir ingen vidare update den här månaden heller för jag har totalt tappat fokus på träningen i och med all stress i övrigt, surt... Jag har varit på gymmet ca 2 gånger i veckan men det räcker inte till. Men jag har i varje fall hunnit med att få lite sol på näsan!
Kost:
Har ätit normalt, blev god mat och en fika över påsk men jag köpte inte ens godis till mig själv.
 
Plan för maj:
Planen är densamma som april.
Kommentar: 
Nu ligger jag definitivt efter så jag ska försöka klämma in lite löpning hemma för att kompensera färre gymbesök, dötråkigt men förhoppningsvis kan det bli en god vana. Sen ska jag nog plocka fram cykeln och börja använda den ner till stan lite då och då. En annan idé är att chocka kroppen med lågkalorisoppor och gröt till middag ett tag och se om det funkar... Men jag har fortfarande två månader på mig för i min värld är det inte sommar och varmt förrän i juli! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar