onsdag 23 februari 2011

Bokrea!


Idag startade bokrean, jag har redan tittat ut en massa böcker jag vill ha, jag är speciellt ute efter att fynda  kokböcker som brukar vara så dyra! Jag brukar gå runt några varv på bokaffärerna och kolla vad som finns,  idag blev det bara en födelsedagspresent (som inte får ta slut) och en kokbok på beställning av mamma. Annars brukar jag vänta några veckor för att sedan slå till så fort det blir halva reapriset! Hehe...

Har för övrigt spenderat en jättemysig dag med Sophie och goa Charlie, vi har scrappat ihop jättefina inbjudningskort till hans 1-årskalas - bevis kommer senare! Så fick jag vara personlig nanny och rå om honom alldeles själv, sedan blev det en jättemumsig fika på stan (kycklingpanini, varm choklad och en bit schwartzwaldtårta), tack för det! 

1 kommentar:

  1. Tack själv för att du är super snäll och hjälper till med både de ena och de andra :) Vi kommer återgälda detta snart med lite Torpfix! :)

    SvaraRadera