onsdag 29 september 2010

Abstinens...


Nu har jag tittat på alla avsnitt av True Blood och dessutom läst alla böckerna, utom den senaste (10:e) som jag sparat lite på. Det slutade ju hur spännande som helst, hur ska jag klara mig ända tills säsong 4 börjar nästa sommar?! Funderar på att börja följa nån annan serie som ett substitut så länge, så jag skaffat mig hela första säsongen av Mad Men som tydligen ska vara bra. 

Vi har ju ingen tv just nu (på grund av att Radiotjänst terroriserat oss...) så jag har upptäckt hur smidigt det är att ha filmer och serier på datorn. Man kan kolla när man vill, sen behöver man inte vänta en hel vecka på nästa avsnitt heller! Det är faktiskt rätt skönt att slippa tv:n, trodde aldrig jag skulle säga det! Man slötittar ju mest ändå, då räcker det att bara se det man vill och så får man en massa annat uträttat kvällstid istället. Men vill man slötitta så finns ju alla play-kanaler, tror faktiskt jag ska se ett avsnitt av Svenska New York-fruar nu... inte min favorit, men behagligt intelligensbefriat efter en heldag med redovisningar på skolan...


7 kommentarer:

  1. Haha...kommer ihåg när dom terrade er i höstas! Haha :) Illa. Hoppas allt är bra med dig? Tänkte kolla om vi ska ha nån middag? Antingen bara du och jag eller med grabbarna med?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Fast vi vann o fick ivf tillbaka pengarna! hehe..
    Det e bara bra, full fart på skolan. Hur e det själv, såg att du shoppat loss på Ikea så jag e lite avis!
    Det vore jättekul, Johan e borta med jobbet både den här och nästa vecka. Så kanske nästa helg, på fre eller lör? Annars kan jag själv hela nästa vecka. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hehe ja ni gjorde ju de som tur var! Fina bullar du hade gjort - här vart de inge bullbak, men bokar in oss hos dig nästa år på kanelbullensdag jag och Charlie ;)

    Ja, de blev en snabbis dit. Är lite less på Ikea nu haha.. illa.

    Ja men nästa helg skulle vi kunna styra upp något, vi kan vara här. Söndag funkar bäst för oss, jobbar lördag kväll. Vi skulle ju även kunna ses bara du och jag något nästa vecka?

    SvaraRadera
  4. Tack! Ja, det är bara att komma!
    Oj, då ÄR det illa... ;)
    Då spikar vi söndagsmiddag hos dig nästa vecka tycker jag! Det kan vi göra, typ ons? Kan komma över till dig så kan vi ta en promenad eller nått. Kram

    SvaraRadera
  5. Då är de spikat!
    På onsdag är vi lite upptagna till typ 14, men du får gärna komma då eller så kanske vi kan ta de någon annan dag? Vi har inget inplanerat resen av dagarna :)

    SvaraRadera
  6. Perfekt!
    Känner mig lite krasslig, så vi kanske ska avvakta lite med onsdag så länge tills jag kurerat mig...vill ju va pigg till helgen! ; Kram

    SvaraRadera
  7. Absolut vännen, krya på dig du istället!
    Ni kan komma runt 18 på Söndag. Ska bli så kul! :)

    SvaraRadera