tisdag 2 november 2010

Beach 2011 update nr.2


Status efter 2 månader

Vikt: -1 kg
Totalt: - 1 kg
Omkrets: oförändrad

Plan för september:  Ca 45 min rask promenad 4 ggr i veckan och sola 1 gång.
Genomförande: När jag väl hade kommit igång så blev jag förkyld och har varit det fram tills nu, så den här månaden har jag inte alls följt min plan vilket har varit trist.
Kost: Har varit tvungen att äta lite glass mot min onda hals, men annars ganska bra.


Plan för november: Ca 45 min rask promenad 2 ggr i veckan och 2 gympass - 1 styrka och 1 kondition. Nu börjar det bli ruggigt ute så det får bli innegympa, sola 1 gång. 
Kommentar: Nu ska det kommas ikapp! Jag har börjat på Step In idag; cyklade framför Biggest Looser i 1 timme, simmade 5 varv och relaxade i bubblet en stund... riktigt skönt! För att få valuta för pengarna så hade jag tänkt skippa promenaderna och träna där 4 dagar i veckan istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar