söndag 9 januari 2011

Får jag lov?

 
I fredags var det äntligen dags för att gå på dans, jag har faktiskt gått grundkursen i bugg (och rock´n roll) så några turer kan jag allt! Men nu var det länge sedan sist och jag känner mig lite rostig... ska nog anmäla mig till fortsättningskursen för det är så himla roligt att kunna dansa!

Det blev i varje fall en jätterolig helkväll som inleddes med middag tillsammans med goda vänner. Vi bjöds på grekisk pytt med kall sås, jag bidrog med nybakta baguetter och tomatsallad, och till efterrätt blev det en halloncheesecake, mums! Sedan var det dags att snöra på sig dansskorna för att svänga loss natten lång... Det blev en blandning av bugg, foxtrot och jämfotahopp i puben, sedan avslutades kvällen med favoriten 25 minutes too late! Gårdagen spenderades i lugn och ro hos mamma och pappa, sedan hade vi turen att bli bjudna på tacomiddag och en rafflande TP-omgång hos min favoritträningskompis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar